Bwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nlBwebdesign.nl

Bestuur

Bij de Kameleon Kinheim hebben wij drie bestuursorganen: het groepsbestuur, het stichtingsbestuur en de groepsraad.

Het groepsbestuur

Het groepsbestuur is het dagelijkse bestuur van de scoutinggroep en houdt zich onder andere bezig met de financiën, zaken voorbereiden voor de groepsraad en het ondersteunen van de speltakleiding. De bestuursleden worden door de groepsraad voor een periode van 3 jaar gekozen en het bestuur is samengesteld uit oud-leiding, leiding, en mensen die op een andere manier bij de groep betrokken zijn (bijv. ouders van leden).

Het huidige groepsbestuur bestaat uit:

  • Ruut Eldering (voorzitter)
  • Petra Bouquet (groepssecretaris en groepspenningmeester)
  • Andrea Nagelmaker (groepsbegeleider)
  • Jelte Doeksen (algemeen bestuurslid)
  • Bart Heijink (algemeen bestuurslid) 

 

Het stichtingsbestuur

De gebouwen en het terrein van Kameleon Kinheim worden beheerd door Stichting Scouting Kameleon Kinheim, ook wel de Beheerstichting genoemd. De Beheerstichting is ook financieel eindverantwoordelijk voor de scoutinggroep. Het huidige stichtingsbestuur bestaat uit de volgende personen:

  • Piet Bonfrer (penningmeester)
  • Bastiaan Hoekstra (lid, namens de groepsraad)
  • Joey Staats (lid, namens de groepsraad)
  • Janneke van IJsselsteyn (secretaris)
  • Milroy v.d. Bor (voorzitter)

 

De groepsraad

Organisatorische besluiten die de scouting aangaan worden genomen in de groepsraad, evenals het samenstellen van commissies voor grote activiteiten en het doorspreken van gezamenlijke programma’s. Financiële besluiten worden in de groepsraad voorgesteld, uiteindelijk hebben deze goedkeuring van de stichtingspenningmeester nodig. Alle leiding heeft zitting in deze raad. De raad wordt voorgezeten door de groepsvoorzitter. Gemaakte afspraken worden vastgelegd in de notulen. De raad komt iedere 6 weken op maandag bij elkaar.


Agenda



Altijd op de hoogte zijn van de laatste agenda? Maak uw keuze hieronder en laat agendaitems automatisch weergeven in uw Google Calendar/Gmail.




Locatie opkomsten

Bevers, Scouts, Explorers, Roverscouts en Stam:
Noordpool (Stenen gebouw)


Welpen en Maralas:
Zuidpool (Houten gebouw)



21-09-2023:

Verhuur:
Fysio Drenth



Verhuur:
Hero Kinderopvang



Verhuur:
Hero Kinderopvang



22-09-2023
(Vandaag):

Verhuur:
Culturele studiegroep FRED



Verhuur:
Culturele studiegroep FRED



23-09-2023:
Scouts:
opkomst

Marala's:
Marala Opkomst

Welpen:
Oudste welpen opkomst

Verhuur:
Culturele studiegroep FRED



24-09-2023:

Verhuur:
Culturele studiegroep FRED



Verhuur:
Joost Lambers/ Saskia Drenth



25-09-2023:

Verhuur:
Hero Kinderopvang



Verhuur:
Hero Kinderopvang



Verhuur:
Toneelgroep Genesius



26-09-2023:

Verhuur:
Hero Kinderopvang



Verhuur:
Hero Kinderopvang



Verhuur:
Koor Bizniz